varför inte..?

ja varför inte...varför inte dra igång helgen en dag tidigare och köra en utgång redan ikväll?
jo då, så blir det, och jag e as taggad. trotts att jag e trött efter allt jäkla plugg som jag uttssätts för här. mais, c'est la vie!
det blir svensk-kväll ikväll..r nordisk kväll. ska ut med den svenska ligan från sorbonne där även wen norksa ingår. så det här kan bli hur kul som hellst. blond invation i paris.
som planen ser ut ska vi till la pearl som e en härlig bar i la marais som jag tro jag har sagt tidigare, och sen ska vi till cab som e en club, lite mer "fancy" sådär men e enligt mig bäst på tosdagar för då e det inte så många andra ställen som e öppna, så folket kommer dit. det är som ett korståg av taxibilar från la pearl till cab. sen vet man ju aldrig om det avslutas på le baron...men vi ska ju trotts allt upp i skolan imorrn. denna kväll kommer vara up til bevis för de andra svenskarna...om de kan hålla uppe den "svenska party standarden" eller om det blir tidig hemgång...

och nu har jag gjort nått med datorn så jag skriver i fet text...dont ask me why and how it happend..

bisous Rosanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0