Kväll

hej hej, gårdags kvällen blev mycket lyckad. riktigt ball lokal..lite som en nerlagd fabrik ellr nått...väldigt stor! riktigt bra musik, elektro såklart..och ingen jävla skit-kommersiell vocal house inte utan riktig musik!! me like!

min super-snygging var där och han va ännu hetare igår, ojoj.
det va en riktigt kul kväll med mycket dans och ännu mer skratt.
hem var det nästan omöjligt att ta sig...gick inte att hitta en taxi så jag delade taxi med ett trevligt par när vi äntligen fick tag på en efter 30 min!

så här såg kvällens outfit ut:




tyvärr blev det inte fler bilder än detta för kameran va det sista jag tänkte på under kvällen.

hej & hå, Ros

Kommentarer
Postat av: guesshow

J'adore !!!

2010-08-09 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0