fredagsplanering

att boka upp sig på en massa olika saker coh sen genomföra dom har inte vart något vi riktigt har ägnat oss åt här i den stora staden.
visst har jag haft skolan, men den räknas inte riktigt...

men imorrn har jag en riktig heldag/kväll/natt uppbokad för första gången sen jag kom hit.

1)jag ska börja dagen med att möta anna vid les halles för att hitta något sjukligt snyggt men billigt till kvällen.

2)sen ska jag möta upp en människa som jag träffat här (som är fotograf och jag ska få vara fotoassistent på en av hans fotoshoots om ca 1 månad) som jag ska möta kl 12 vid concorde för att gå på en fotoutställning.

sen bär det av till skolan som börjar 14.30-15.30 som följs av läxtid till kl 17 då lektion nr 2 börjar som håller på till 19.

sen ska jag hem, sova 30 min till 20.00 för att sen börja puttsa på mitt yttre och ha min egen självförtroende-boost tid.

för att sedan kl 23 åka till showcase (en mycket mycket bra, skulle säga en av de bästa clubarna här i paris) där jag ska vara 23.30 för att provjobba!! och jag skulle verkligen behöva detta jobb!

...och jag har tänkt på att det skulle vara perfekt eftersom att jag är en nattmänniska. jag har aldrig tyckt om att gå upp tidigt, och har aldrig vart särskillt bra på det heller.

såå, alla, önska mig lycka till för imorgon!!



från vänster: handen med drinken=morbror nr1, morbror nr2, mamma, pappa, morfar.
här har ni min familj från min och morfars födelsedag på F12!

så ingen behöver fråga vart jag har fått min natt- och partygen ifrån..


bisou et bon nuit, Rose



Kommentarer
Postat av: Cecilia & Selma!

ÅÅÅÅÅH, VA FUSKIGT!

vi vill också ha Lena som mamma :(

hehe, va fin du är, precis

som hon!

puss & kram :)

2010-03-22 @ 14:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0