ibland känns det bara så bra!!

jag fick jobbet på Showcase!!

idag är en bra dag! vaknade lite för tidigt än vad jag hade hoppats på, men det va nog lika bra.
jag skulle börja jobba idag, men jag var tvungen att ge migg health/security card number först och jag kommer inte kunna få tag på det förrän på måndag så det är ännu oklart om jag ska jobba ikväll eller inte.

men om jag ni inte ska göra det så blir det party ändå! det är sista kvällen för bagatelle coh då blir det parteteey!
för dom som ska ha middagsbord är olika teman, allt mellan himmel och jord. snackade precis med en kompis som bjöd in mig till deras bord och då är det tema "Soubrette" (maid) som gäller. vilket är helt perfekt för jag har en super söt svart liten klänning med vit krage som är en typisk "maid-klänning".

vi får väl se hur kvällen slutar, men vad som händer så har jag en känsla av att denna kväll kommer sluta bra!

nu ska jag fortsätta städa, och kanske till coh med hinner möblera om om jag har tur!

Bilder från igår:



Detta blev kvällens outfit..får se vad jag hittar på för nått kul till ikväll..



christina fick en flipp och lekte lejon...fråga mg inte..

dom ringde från jobbet/showcase så jags ka jobba ikväll, så nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig finfin.

ha en bra lördagskväll! /Rose

Kommentarer
Postat av: emma

var ligger showcase?

2009-12-14 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0