Tillbaka

nu är jag tillbaka.

min älskade mor kom till paris och hälsade på i tisdag och vi hade 2 underbara mor- och dotterdagar tillsammans!
jag fick till och med henne till en club på onsdagen och hon berättade stolt för sin man dagen efter hur hon hade dansat till electro till klockan 4 på morgonen, haha
mamma hjälpte mig oxå att fixa iordning min lägenhet med ommöblering och lite nya och nödvändiga saker hit, och jag är SÅ TACKSAM för all hjälp jag fick!!! TACK MAMMA!
...sen bar det av till södra frankrike, till antibes. jag och mamma tog natt-tåget på torsdagen (vilket falktiskt var betydligt bättre än vad jag trodde att det skulle vara). väl framme överraskade jag resten av familjen som inte visste att jag skulle följa med mamma ner.
det var så härligt att vara alla tillsammans igen, att få se min lillebror eddie som blivit mycket längre, och smartare, än mig nu och att få prata med den person som det inte finns något jag inte kan säga till, nina! vi hade en helg av värme (28 grader) och sol, hettsiga konversationer a la endre-hobert familjen och moule frites!
det kändes så konstigt när jag skulle åka hem, till paris, utan dom i måndags...

men jag blev väl omhändertagen när jag kom hem och kvällen slutade med några trevliga barer och gott rosé.

jag blir dock inte utan familj så länge, för imorgon (onsdag) kommer den bästa människan hit för att hälsa på mig, min pappa!
vi kommer ha en hel vecka tillsammans. det är så härligt när de kommer ner och hälsar på. att jag kan få visa hur mitt liv är här nere...göra det mindre abstrakt för dom. det går aldrig att förklara hur bra jag mår här och hur kul jag har det per telefon eller här på bloggen, även om jag föröker, det måste ses på riktigt.

en jävligt irriterande sak just nu är att det internet jag har kunnar snyllta på sen jag kom hit har helt plötsligt blivit ett betal-internet. hur sjukte är inte det?! måttligt frustrerande är det i alla fall! har precsi köpt ett dygns internet för 7,50 euro, sjukt onödig utgift! så nu vet jag inte om det är så att jag kommer behöva köpa ett jävla intenet skit oxå...MAN SKA HÅLLA ALLA FASTA KOSTNADER NERE har jag lärt mig. och ett internet-abonnemang kommer ju inte göra saken bättre på det området...

hade min sista phonetiska kurs idag, så från och med nu är det bara skola mellan 5-7 vilket gör det betydligt lättare att ha ett dagsjobb. jag kommer bli en working woman på riktigt nu.

men nu ska jag sussa....tänker på alla mina älskade flickor, och daniel min älskling så klart som åkte hem för några veckor sedan, och nej, vi har INTE bråkat för alla som tror det.

sov så gott, R


Kommentarer
Postat av: Daniel Del Valle Guerra

ååå älsko!! saknar dig skitmycketnär jag läser om hur du har det!! faan vad konstigt med internet?? så alla våra härliga gamla gratis-internet är borta? hotel chaplan? ozone paris?????

2009-10-11 @ 23:12:12
Postat av: sophie

hurrruuu uppdatera mera!!!! plus att jag har lagt till dig på skype nu så vi måste prata! saknar dig

2009-10-13 @ 12:43:40
Postat av: Anonym

BLOGGA!!!!!!!!!!!

2010-01-14 @ 00:05:50
Postat av: Anonym

watchxonline.com

2010-01-20 @ 11:58:09
Postat av: Sara Svart

Ros jag saknar dig och dina inlägg, uppdatera!! Hur har du det och hur är nya lägenheten, flyttat in än?



Och apropå att sophie vill prata på Skype (ovan) så vill ju jag också det! Vad heter du på Skype??



För övrigt så vore det jättekul om du passade på att komma hem till Svedala lagom till min 20-årsdag i slutet av april! Ska ha en tillställning för tjugo närmsta och det skulle vara underbart om du ville matcha en liten hemkomst med den dagen och förgylla vår kväll med din närvaro!!



Lots of love

2010-01-23 @ 17:58:16
URL: http://sarasvart.wordpress.com
Postat av: Kim

Hade inte ni hästar på hemfosa gård för ett par år sedan?:) /Kim

2010-03-09 @ 19:17:30
URL: http://missandmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0