Måndagsregn

Måndag och, egentligen får man ju inte säga detta, äntligen regnar det! vilket det inte gjort en ända gång sen vi kom hit för 3 veckor sedan!
daniel är iväg och lämnar ut cv:n idag så jag sitter själv hemma och har mailat mina jobbkontakter och ska ta mig ut i regnet snart för att hitta ett internetcafé där jag kan skriva ut ett papper...viktigt viktigt! har nämligen fått reda på att om man söker CSN bidrag och klarar kursen blir detta inget lån...det är ju trotts allt ett "bidrag"...

jag är förövrigt snart klar med min jenna jameson-bok, vilket jag gruvar mig för eftersom att jag just nu r besatt, så om någon har ett förslag på en bra bok så är ni mer än välkomna att dela med er!



bästa boken, och ja det är en bild från några dagar sedan...jag sitter inte och dricker rosé kl 5 för mig själv..

hej så länge, Rose

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt nya jag - sophie kinsella



tusen skärvor tillit - Helena von Zweigbergk



har läst tusen skärvor tillit, riktgit bra, läst halva mitt nya jag, oxå bra!!

2009-08-24 @ 20:03:47
Postat av: annabanaaan

du MÅSTE läsa "The dirt" som också är skriven av Neil Strauss och såklart Twilight... jag grät!!

2009-08-25 @ 23:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0